skip to Main Content
Case | A.G. Smitservices: “Iemand Die Mij Proactief Van Advies Voorziet En Die Meedenkt.”

Case | A.G. Smitservices: “Iemand die mij proactief van advies voorziet en die meedenkt.”

Wie: Sandra Smit, directeur A.G. Smit Services B.V.
Bedrijf: A.G. Smit Services B.V. houdt zich bezig met installaties, reparaties en onderhoud op het gebied van warmtekrachtkoppeling (WKK), noodstroom en rookgassenreiniging over de hele wereld.
Sector: techniek, namelijk reparatie en onderhoud van machines
Klant sinds: bijna 3 jaar
Afgenomen diensten:

  • Jaarrekeningen 
  • Fiscalen aangiften 
  • Beoordelen administratie 
  • Ondernemerscoach 

Hoe hebben jullie Verstraten & Bergkamp leren kennen?
“Op aanraden van een mijn zus ben ik ongeveer 2,5 jaar geleden in contact gekomen met Verstraten & Bergkamp”, vertelt Sandra Smit. “We liepen bij ons vorige administratiekantoor steeds tegen dingen aan met ons bedrijf en mijn zus had daar met haar bedrijf ook last van. Maar overstappen, je hele hebben en houden overdragen naar een nieuw kantoor, daar stond ik niet bepaald om te springen. Mijn zus heeft als eerst wél die stap gezet: ze bracht haar administratie vanaf dat moment onder bij Verstraten &Bergkamp. Haar verhalen, feedback en enthousiasme over het werk van Verstraten & Bergkamp heeft me doen besluiten met hen in gesprek te gaan.   

Het eerste gesprek met Erik en Bas voelde gelijk goed. Van meet af aan kwamen ze met ideeën en tips. En precies dát zoek ik in een boekhouder; iemand die mij proactief van advies voorziet en die meedenkt. Ik ben erg tevreden met hun dienstverlening. 

Onze boekhouding en administratie was écht een puinhoop toen wij bij Verstraten & Bergkamp terechtkwamen; ze hebben flink wat werk moeten verrichten om alles in orde te krijgen. Dat is precies wat ze gedaan hebben, zonder morren. Waar wij ook erg veel aan hebben gehad, en waar we nog steeds veel aan hebben, is de coachende rol die de medewerkers van Verstraten & Bergkamp op zich nemen. Daarom zijn de gesprekken met hen zo goed: ze vragen de juiste dingen en vragen dóór. Daarnaast komen ze hun afspraken na en dat vind ik heel belangrijk, want in het verleden hebben wij – helaas – anders meegemaakt. 

Begrijpen waar de cijfers over gaan
“De lijntjes zijn kort. Inmiddels weten we precies bij wie we met welke vraag moeten zijn en voelt het alsof de mensen bij Verstraten & Bergkamp ons echt kennen. Ingrid doet onze lonen. Als zij er niet is, bijvoorbeeld omdat ze met vakantie is, dan meldt ze dat. Dan vraagt ze bijvoorbeeld of ik de uren iets eerder kan doorgeven, zodat zij de loonstrookjes alvast klaar kan zetten. De uren van onze medewerkers zitten best complex in elkaar. Voorheen gaf ik dit altijd telefonisch door, maar Ingrid gaf aan dat ik dit beter per mail kon doen. Daar moest ik wel even aan wennen, maar dit is eigenlijk veel beter: het staat op ‘papier’, waardoor er geen ruis ontstaat.  

De Belastingaangifte, ook zo’n fijn klusje! Dat valt nu gelukkig mee: ze worden klaargezet in de programma’s waarmee wij werken. Ik hoef de aangifte dan alleen nog maar te controleren en accorderen en zij dienen hem vervolgens in. Appeltje, eitje!”  

Vooral in het begin van onze samenwerking met Verstraten Bergkamp wilden wij niet alleen inzicht in de cijfers krijgen, maar ook echt begrijpen waar die cijfers over gaan. Daar was heel veel begrip voor. Bas kwam met regelmaat langs om de cijfers te bespreken en daarnaast coachte hij ons met tips and tricks waar we nog meer op konden en/of moesten letten. Eerst zagen we door de bomen het bos niet meer, maar dankzij Verstraten & Bergkamp is dat nu helemaal opgelost. 

VERSTRATEN & BERGKAMP De Fruittuinen 2
2132 NZ HOOFDDORP
Verzenden
Back To Top