skip to Main Content

Heeft u een klacht?

Als kantoor stellen wij alles in het werk om u zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Ondanks onze inspanningen kan het toch gebeuren dat er een fout wordt gemaakt (niets menselijks is ons vreemd) of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Wanneer dit het geval is nodigen wij u uit om dit aan ons kenbaar te maken. Wij gaan ervan uit dat uw klacht te goeder trouw is en uiting geeft aan oprechte en gegronde zorg. Wij zullen uw klacht dan ook uiterst serieus behandelen. Bovendien geeft uw klacht ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

Veel klachten ontstaan door misverstanden, die vaak in een goed gesprek rechtgezet kunnen worden. Een gesprek heeft dan ook onze voorkeur. Bovendien kunnen wij ons hierdoor ook een beter beeld vormen omtrent de aard van de klacht en de wijze waarop deze tot stand is gekomen. Is het probleem op deze wijze niet oplosbaar of vindt u een gesprek niet wenselijk, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. U kunt hierbij gebruik maken van ons klachtenformulier, dat u van onze website kunt downloaden. U dient dit dan te richten aan onze compliance officer de heer E.M. Verstraten RB. Wij streven er naar om binnen 10 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvangt u hiervan altijd bericht en informeren wij u over de verdere procedure.

arrow_slider

Klacht

Voor het kenbaar maken van uw klacht verzoeken wij u gebruik te maken van onderstaand formulier. Wij verzoeken u dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Wij zullen uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk behandelen. Voor het verloop van de procedure verwijzen wij naar de klachtenregeling.

Klacht

Voor het kenbaar maken van uw klacht verzoeken wij u gebruik te maken van onderstaand formulier. Wij verzoeken u dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Wij zullen uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk behandelen. Voor het verloop van de procedure verwijzen wij naar de klachtenregeling.

arrow_slider

Direct contact met Verstraten & Bergkamp


    Heeft u de klacht al eerder kenbaar gemaakt en bij wie?

    Hier kunt u uw klacht indienen. Mocht u vragen hebben of contact met ons opnemen kan dat via onze contactpagina.

    Contact opnemen

    Adres

    De Fruittuinen 2
    2132 NZ HOOFDDORP
    Telefoon: 023-5445850

    Direct contact met Verstraten & Bergkamp


      Heeft u de klacht al eerder kenbaar gemaakt en bij wie?

      Hier kunt u uw klacht indienen. Mocht u vragen hebben of contact met ons opnemen kan dat via onze contactpagina.

      Contact opnemen

      Adres

      De Fruittuinen 2
      2132 NZ HOOFDDORP
      Telefoon: 023-5445850

      VERSTRATEN & BERGKAMP De Fruittuinen 2
      2132 NZ HOOFDDORP
      Verzenden
      Back To Top